söndag 24 februari 2008

gick ut starkt genom att börja dagen med en fantastiskt film: wristcutters: a love story. fortsatte med lite arkiv x och sedan spådde jag och tova oss på diverse tarotsiter. det såg inte så ljust ut för mig, iaf inte på kärleksbiten. men jag skulle nog träffa en mörk yngling i sinom tid. eftersom jag ändå inte va på plugghumör passade jag på att städa lite och fixa, det är ju ändå kanske sista veckan i skövde och jag kan ju inte lämna stället när det såg ut som FAN! när det va fint och jag hade plockat iordning fanns det inget annat att göra än att samla mod till sig och titta på det där avsnittet av arkiv x som jag bävat för så länge. jag vet inte hur gammal jag kan ha varit när jag såg det senast, det har gått ett antal år men det va fan inte länge sedan jag tänkte på det och fick kalla kårar. för den som har kollat på arkiv x så pratar jag alltså om det där avsnittet där det är en kille som gör sig själv jättesmal och kan ta sig in genom pyttesmå utrymmen och mörda folk. han med gula ögon och jääääääättelånga fingrar. SCARY! läskigt va det och nu skall jag kolla på nästa avsnitt där samma kille är med. hoppas jag kan sova sedan!

det är fint att det äntligen är någon som hittat vägen till min säng och vill dela den med mig. typiskt bara att jag är allergisk. men vad gör man inte för kärleken?

Inga kommentarer: