lördag 23 februari 2008

efter regn kommer sooooooooooooool! igår va det regn och storm, så illa så att tova inte ens kunde åka hem ifrån mig. ibland undrar jag om det finns en gud och om han faktiskt älskar mig. speciellt när det inträffar sådana där vardagsmirakel som att få leka med tova några timmar till! idag va det iaf jävligt soligt och fint. jag och fisen tog en promenad med solglajorna på och njöt. när vi kom hem ringde karin och sa att hon och jenny var här och hälsade på och att de ville fika med miii. det va fin att träffa dem igen! de är verkligen fina! väl hemma igen kom tova förbi och hämtade sin underbara lilla varelse till hund och jag klämde in ett arkiv x avsnitt innan maten. nu på kvällen har det varit schlager för hela slanten och sedan diverse mordgåtor på tv med mami och papi snarkandes i soffan. de är så söta när de sover!

jag bävar för den dag då jag kommer till det här avsnittet. de skall ju inte hålla på med sådant där snusk...de skall ju bara vara vänner, det är ju det som är så fint!

Inga kommentarer: