måndag 25 februari 2008

idag har jag presterat följande:
  • skrivit närmare 2 sidor på uppsatsen och läst en del också
  • kollat på moving mcallister
  • vunnit över mami och papi när vi spelade flaggspectrum
  • varit på hallonet och köpt två paket cigg
  • duschat och bytt kläder (tro mig, det behövdes!)
jag har fruktansvärt svårt att koncentrera mig på det jag läser när jag pluggar. det blir ännu svårare om jag lyssnar på musik samtidigt. men som alla kanske vet så är musik mitt liv så det brukar vara läsningen som får bli lidande. men nu har jag äntligen insett att det går att plugga till dagens skiva: burial - untrue
(skönt att den fick ett extra användningsområde förutom att bara vara skitbra!)

eftersom han/hon/den/det bakom namnet burial tydligen är en hemlig person och vägrar avslöja sin identitet får man nöja sig med den här bilden.

1 kommentar:

sarathyra sa...

att döma av din last fm-lista så lyssnar du kanske en aning för mycket på black kids. eller för mycket å för mycket. mycket iaf!