lördag 23 februari 2008

fick med både johan och tova ut i torsdags. vi skulle ju på det där musicquizzet. men kom inte ner till stan förrän efter tio så det va redan slut när vi kom fram. så det blev bogrens och lumpare för hela slanten i stället. framåt natten kom även chirrie ner och vi hade hur kul som helst! tänk att folk blir provocerade av en så enkel grej som ett par fula glajor! tova sov hos mig och igår kollade vi på 10 avsnitt av arkiv x och låg i min säng hela dagen. hur fint som helst! nu har hon åkt på middag med farmor och farfar och det är bara jag och isak kvar. han verkar tycka att det är sådär kul att hon inte är här. men det är inte mycket att göra åt. vi skall og gå på promenad i den fina solen snart och sedan måste jag ta igen lite plugg. det är ett fint liv!
skärpa is the shit!


1 kommentar:

sarathyra sa...

jag älskar den sista bilden. det ser ut som om ni är ett gäng utvecklingsstörda på semester. den som tar bilden tycks oxå vara utvecklingsstörd, med tanke på skärpan...