söndag 6 januari 2008

så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter.
men vilken fin dag det va sedan....
gick upp och gick och solade med mamma. enligt lappen på solariet skulle jag med min ljusa hudfärg sola ca 6min första gången och det va först på en sydeuropés tredje solning som man kom i närheten av den tid som mamma prompt skulle betala för åt mig. när jag låg där i solariet blev jag jävligt orolig för att min stackars hud skulle bli förkolnad men icke sa nicke..här blev det ingen färg alls. men man kanske måste sola fler gånger? vad vet jag om solariekulturen?
när vi kom hem läste jag om hermeneutik, receptionsteori, dekonstruktion, fallocentrisk teori och lite annat smått och gott. på kvällen begav jag mig upp till karin for some serious wine drinking. det va trevligt förstås! när jag och jenny skulle hem hade det snöat en himla massa så hon va väldens snällaste och betalade taxi hem till norrmalm. när jag gick hem från henne fick jag en stor lust att göra en snöängel. den blev såhär fin:


2 kommentarer:

Anonym sa...

åh sicken tjusig snöängel det blev!

sarathyra sa...

sånt därnt gjorde jag oxå när ja va 7...

har ja frästen berättat för dig om en kille jag träffat, Johannes heter han!?!