lördag 5 januari 2008

ojojoj...idag har jag varit på stoooora äventyr, jag har nämligen varit utanför dörren. det ni! gick ner till stan för att lämna in en film på biblioteket och gå till banken och skaffa e-legitimation. när jag kom hem och bankskiten inte funkade kändes promenaden i blåsten inte värt besväret. men jag antar att det kanske gjorde mig gott att komma ut lite. annars har jag skrivit klart den där jävla uppgiften som skulle vara inne idag. jag vet inte om jag riktigt har fattat vad som skulle göras, men nu är det inskickat så det är inget att göra åt. nu är det bara 1500 sidor som skall läsas kvar.
kvällen har ägnats åt tv med mina föräldrar och sedan barcelonaplanerande med zaz. eftersom vi inte har så mycket cash så har vi kollat efter diverse billiga alternativ på saker att göra och det kommer nog gå bra. vi tror dessutom att vi hittat vart de tuffa kidsen i stan hänger, och eftersom vi är rätt tuffa själva skall vi lätt dit. det skall bli fint det här förstås! nu måste jag sluta data och börja läsa...tiden är knapp!


såhär glad och snygg blir man av att plugga. testa vetja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh jag måste verkligen börja plugga med engång! jag vill också blir så snygg

sarathyra sa...

tror du att du kommer passa in bland de coola barcekidsen i dom glajjerna så tror du fan i mej fetingfel frizz...