måndag 7 januari 2008

planen va ju att jag skulle ha läst klart min bok om kulturstudier under dagen. men va pinsamt nog för bakfull för att koncentrera mig på vad den marxistiska metoden är och vad folk tycker om den. kollade på ett nytt avsnitt av gossip girl i stället och så låg jag mest i min säng och vältrade mig. flyttade på mig först när mamma ropade ner mig för att det va dags för mat. jag funderar på om deras tanke är att det är jag som skall agera julgris till nästa år. vad annars kan de ha för anledning att göda mig till bristningsgränsen?
på kvällen orkade jag iaf pallra mig utanför dörren för att gå och möta chirri. vi tog en fika på pimps vilket va mycket trivsamt, men när det blev så trångt att folk började inkräkta på min privata yta gick vi snabbt därifrån och styrde stegen mot johonas. där bjöds det på ännu mer mat och medan johan spelade dator så spelade jag och chirri wii. jag va pinsamt dålig och chirri snuskigt bra. men på golfen tror jag hon mötte sin överman! nu måste jag verkligen sova. det är mycket som skall fixas imorgon, men jag kanske borde ta igen lite läsning först?

vi är ganska snabba när vi spealar wii:


Inga kommentarer: