lördag 26 januari 2008

igår vaknade jag kl 7 av att det ringde en karl från amsterdam och frågade efter min pojkvän. jag sa vänligt men bestämt att en sådan hade jag inte men han trodde mig inte och förklarade att han menade killen som kommer från chile. jag kunde ändå inte dra mig till minnes att jag hade en sådan så han fick leta vidare. undra om jag har någon pojkvän från chile ändå..han gömmer sig rätt väl i så fall. lyckades somna om om när jag vaknade igen var det storm ute och det regnade. kände mig inte så sugen på att ta mig ner till biblioteket för att plugga så jag sket i det och stannade hemma och var duktig på andra sätt. mejlade viktiga mail, finslipade min synopsis och letade mer litteratur. hittade både en utbildning jag vill gå nästa höst och riktigt mycket böcker så det va en lyckad jakt, måste bara ta mig ner till ub i göteborg för att läsa i böckerna men det blir på söndag det. när jag var nöjd med mitt dagsverke kom tova in till stan och vi åkte och åt middag med chirri och johan. det va gott i munnen förstås och trevligt också. när magen va full och vi va trötta åkte vi till tidaholm för att titta på film och sova. nu är det en ny dag och dags att göra sig klar för shopping på lager 157....snart bär det av.

johan

tottis har en hemlis

chirri

jag

maten

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för utbildning? Säg att det ligger i gbg!
Jag kan göra en fascistskiva till dig om du gör en till mig...eller, jag kan göra en ändå, fast jag blir ännu gladare om du gör en till mig..:) kram jenny