måndag 28 januari 2008

hemma igen efter ännu en fantastisk helg med tovatott! i lördags var det lager 157 för hela slanten. vi hittade massa fint men det va dags att prova va det inte så mycket som va hett längre så jag köpte bara en klänning och ett par nya skor. men roligast va att jag såg killen jag va ihop med när jag va 13. han såg exakt likadan ut...fast kanske ännu osexigare än då (kan det va möjligt?). när vi kom tillbaka till tidaholm va det bara att göra sig fina oh bege sig till li och johan på fest och sedan va det utgång. igår va det mycket tv, men också leka med luna, gå promenad och frisering av isak. det va fint förstås! idag hade jag tänkt läsa i mina böcker som jag skulle få, men de kom inte...blir så jävla trött! några csn-pengar har jag inte heller sett röken av. hoppas jag får dem imorgon så jag kan ta mig ner till göteborg och plugga som planerat. annars vet jag inte vad jag tar mig till...

jag och tova på roadtrip

Inga kommentarer: