tisdag 15 januari 2008

idag har jag tagit ett litet steg bort från min trailer park och istället ett tillbaka mot civilisationen. jag har nämligen varit på biblioteket och pluggat en himla massa. provade på högskolebiblioteket här i skövde och det var fan himmelriket på jorden! hur mycket bra platser som helst att plugga på, en hel del snygga karlar att spana på och inte ett enda jävla ljud som störde en. kom faktiskt en bit i min bok..jag ser ljuset i tunneln! när jag kom hem åt jag kvällsmat och pluggade lite till och sedan kollade jag på tv en timme eller två. en helt normal dag med andra ord och inte en minuts sängliggande i sikte. känns gött som kräm och vi vet ju alla att kräm är MÖE gött! nu skall jag sova så att jag orkar upp tidigt imorgon och kan gå tillbaka till mitt nya andra hem. over and out!

Inga kommentarer: