tisdag 15 januari 2008

har såklart inte lyckats prestera något av värde idag. skrev en lista på saker jag BORDE gjort, skrev ett mail till min lärare, pratade x-antal timmar i telefonen och köpte tio par glajor på tradera. annars har jag mest rört mig mellan sängen, kylskåpet där jag stoppat min mage full med mer mat och köksfläkten där jag fyllt mina stackars ihopskrumpna lungor med mer smuts. ibland undrar jag om inte min naturliga miljö egentligen är typ en trailer park i usa...där skulle jag nog kunna hitta fler likasinnade människor med samma trevliga levnadsvanor.


då hade det här kunnat vara jag...


..det här vara min man och mina barn när de firar 4 juli genom att ha en egen parad genom parken....


...och de här sötnosarna hade kunnat vara våra bästisar.
vem skulle inte trivas som fisken i vattnet?

vad gäller musik så är dagens låt: band of horses - no one is ever gonna love you (och hela cease to begin-plattan)

1 kommentar:

sarathyra sa...

sicket trevligt liv du!
inga värderingar här inte, bara annorlunda.