onsdag 16 januari 2008

idag har jag tagit ytterligare ett steg på min resa tillbaka till civilisationen. jag har nämligen umgåtts med en vän. denna vännen heter chirri och vi har varit ute på mastodontpromenaden runt halva stan. innan den va jag och pluggade på biblioteket och lyckades nästan läsa en hel bok om hur man skriver en uppsats. när jag blev hungrig bjöd min kära mor mig på lunch på thai-restaurangen och det var både trevligt och gott förstås! annars undrar jag lite när jag skall få inbetalningskortet för att betala min kåravgift så att jag sedan kan få mina csn-pengar, det är ju ändå MASSA cash att se fram emot den här månaden. jag har också hittat någonslags frågesport på spray.se som jag nu blivit besatt av och så har jag jävligt ont i halsen. nu skall här sovas om jag imorgon skall orka med nya äventyr på min resa tillbaka till mänskligheten. då tänkte jag nämligen prova på att åka och handla mat på maxi med mamma och även att sola. ojojoj. TVÅ steg på en dag. det blir grejer det!

1 kommentar:

sarathyra sa...

du är den modigaste jag vet!
utan ironi
puss mitt hjärta