tisdag 29 januari 2008

jävligt meningslös dag. fick som sagt inga pengar och inga böcker så det blev ännu en dag av inget plugg. letade dock museer till praktiken och hittade en del. nu är det bara att mejla allihop och hoppas på att någon kan lämna ett positivt svar. vore ju gött att veta vart man skall vara, det är ju bara tio veckor kvar nu. för att fördriva tiden och få det att bli imorgon så fort som möjligt har jag sovit, datat och kollat på film med mami och papi. nu skall jag läsa lite så att jag blir trött och somnar och förhoppningsvis vaknar av det underbara ljudet från klirret i kassan imorgon.

annars har jag en ny bubblare till topp tio fulaste djuret....
geoduck (jag vet inte vad den heter på svenska)

1 kommentar:

Anonym sa...

wtf! varför håller han i det? kan du berätta lite mer om detta djur?