måndag 21 januari 2008

det blev inte en lika produktiv dag som jag hade hoppats på. har haft så jävla ont i huvudet att jag inte orkat läsa speciellt mycket. har sovit en hel del men varit lite duktig och kollat upp massa litteratur att sätta tänderna i när jag är klar med den här boken, vilket förhoppningsvis blir imorgon. har beställt lite böcker från adlibris och andra fanns som tur va på högskolebiblioteket här i stan. problemet är dock att jag måste ha ett leg för att kunna skaffa lånekort, och för att skaffa leg måste jag ha pengar, för att få pengar från csn måste jag betala in min kåravgift och för att betala in min kåravgift behöver jag ett inbetalningskort från kåren. ringde dem idag och frågade vart det tagit vägen och de sa att det blivit något fel men att de genast skulle skicka ett nytt. hoppas fan det kommer imorgon så att jag kanske får pengar i nästa vecka. det är ett jävla meck med de där pengarna jämt. jag blir så trött!

Inga kommentarer: