måndag 21 januari 2008

nu har jag kommit hem efter en fantastisk helg med min älskade totte. hon kom och hämtade mig i lördags och så bar det av mot broddetorp för släktkalas med hennes släkt. det va trevligt förstås även om jag tror att de flesta undrade vad jag hade där att göra och ifall det kanske låg till så att jag var tovas flickvän...en tanke som tova gärna spädde på. jag, li, luna och tova åkte ganska snart till tidaholm för att hinna gå ut och dansa en stund. när stället stängde, vilket de förövrigt gör redan klockan 1 i den stan, var det efterfest med bastubad, ale, en städande mamma och en lååååång promenad genom en mörk skog hem igen. en jävligt trevlig kväll med andra ord. igår hade vi inte speciellt mycket energi så det blev mest att ligga i soffan hela dagen. kollade på när tova filmat oss med sin kamera och blev båda positivt överraskade när vi kom till när hon va på gotland och hälsade på. vi såg inte så jävla pjåkiga ut må jag säga och roliga va vi minsann också! imorse åkte totte till jobbet tidigt medan jag låg kvar och sov några timmar till, missade bussen hem och grejer. nu är jag hemma igen och sitter här och somnar medan jag pluggar och läser om dödshjälp. vad har det med min utbildning att göra kan man ju undra..och det det vet jag faktiskt inte ens själv.



tova gör sig het inför kvällens utgång


jag är trött efter samma kvälls utgång

Inga kommentarer: