fredag 21 december 2007

när jag vaknat åkte jag in och träffade erik på stan. han hade varit uppe med tuppen och skrivit sin tenta..men nu va det dags för julklapps shopping delux! tyvärr blev det mest massa velande fram och tillbaka och spring hit och dit. jag blev dock näst intill klar med klapparna, för eriks del va det värre. när jag ändå va på stan passade jag på att gå in i en 3-butik för att fråga hur jag, så smärtfritt som möjligt, skulle införskaffa mig en ny mobil nu när jag tappat min. efter ca 15 min gick jag därifrån med en bruuuuuuun mobil som säkert är jättebra, ett nytt abonnemang och en försäkring. kan kännas lite pissigt att behöva punga ut med ytterligare 200kr i månaden, men som man bäddar får man ligga eller?
när vi tröttnade på trängseln och hysterin så åkte vi hem till erik. väl hemma slogs det in födelsedagspresenter och sedan åkte erik iväg till beckmans för att gratta anders som fyller 25 imorgon. medan han va borta fick jag i uppgift att komma på någon bra film och att göra ris a la malta. eftersom det inte tog så jävla lång tid passade jag (konstigt nog) på att diska och skura i eriks kök. vet inte om det är helt normalt att göra det när man är och hälsar på hos andra...skulle fan bli skitarg om någon gjorde det hos mig tror jag.
nu på kvällen har vi kollat på little miss sunshine, facebookat och spelat simtower. jag har fått fem stjärnor nu och ett eget kapell till mitt hus. det ni!


den här bruuuuna har jag köpt idag


koncentration vid paketinslagning

erik lekte något slags kattdjur med både prickar och ränder

Inga kommentarer: