lördag 22 december 2007

trots att vi igår bestämde oss för att gå upp tidigt för att slippa alla människor blev det inte så och vi kom in till stan först på eftermiddagen. julklappsköpen gick bättre än förväntat och pengarna rullade. eftersom jag är världens sämsta på att hålla i pengar och jag är i en stad med utbud för första gången på mycket länge kunde jag inte låta bli att handla lite grejer till mig också. kan dock hända att jag får lämna tillbaka något av det om jag skall ha råd att göra roligheter i barcelona. när vi va klara med klapparna va klockan mycket och ryggarna trötta. vi åkte hem till erik där det blev paketinslagning och polly i juliga smaker som saffran, glögg och kanel. färgade även håret och gjorde oss julfina. sedan kom anna och hälsade på. nu måste jag verkligen sova så att jag orkar upp och med tåget till skövde imorgon. undra hur det här blir....

dagens låt: erik - everytime




Inga kommentarer: