fredag 2 november 2007

sådär..nu har jag officiellt gett upp! orkar inte skriva mer på den här skiten nu. men måste se till att lämna in på måndag dock. vill inte få en till restuppgift , som aldrig blir gjord, hängandes över mig. nu låter det som att jag är jävligt kass i skolan, vilket jag faktiskt inte är.

annars informerade min kära far mig om att kristofer åström skall ut på sverigeturné tillsammans med christian kjellvander. måste se honom, har inte bestämt än om det blir sthlm eller om jag åker till skövde en vecka tidigare och ser honom där. beror lite på vad karin kan. vill ju helst se honom tillsammans med henne.

förövrigt tror jag inte att det finns något värre än när amerikaner skall prata franska. speciellt inte när de skall förstöra låtar med att sjunga skiten. låter ju förjävligt!

ikväll kommer christo äntligen hem..YIPPI!

dagens låt "man of steel" är lätt med på "10 i topp"-listan av åström låtar.

1 kommentar:

sarathyra sa...

frida! jag alskar dig! vad duktig du ar som lamnar in sakerna i tid!
langtar efter dig hjartat! puss puss puss