tisdag 6 november 2007

dags för uppdatering...
helgen har bestått av mycket skratt, mycket tårar, många insikter och ett par pinsamheter.
lördagen började bra med plugg och duktigheter. sedan va det fika med fantastiska hanna som va och hälsade på. när kvällen kom var det dags att gå på fest och halloween-firande. hade riktigt jävla kul med ida, pontus och sven på förfesten. när vi väl kom ut rasade världen ihop och det blev mycket tårar, skrik och dumheter sagda. men tack vare alldeles underbara idaho kunde jag så småningom plocka ihop mig och glömma bort för stunden. det blev dans, shakers och konstig efterfest. tror dessutom jag gjorde ett fantastiskt första intryck på heta killen. jag älskar att fortsätta festa när man är sönder gråten och sminket är överallt utom där det borde, än mer älskar jag att försöka stöta på killar vid de tillfällena. I LOVE MY SELF AND EVERYTHING I DO! igår va det då dags att be om ursäkt för de misstag som begåtts tidigare kväll och hoppas på att bli förlåten. som tur är blev jag det den här gången. men nu är det fan dags för skärpning frida! inte bara vad gäller alkoholintaget, det finns fler områden som behöver en hel del jobb!









Inga kommentarer: