torsdag 1 november 2007

hatar när det blir såhär. nu har jag städat, diskat, kollat på alla avsnitt av weeds som jag har och inget mer att göra på facebook. nu MÅSTE jag plugga, ursäkterna för att inte göra det börjar ta slut. tur att jag inte uppdaterat bloggen än så att jag kan lägga lite tid på det.
igår va jag i biblioteket nästan hela dagen. jag skrev och skrev och läste och läste. på kvällen va jag på trevligt födelsedagskalas, amelie fyllde nämligen 24. det bjöds på tårta och dracks vin. sedan gick vi till rindi och drack champagne, spelade biljard och hittade ett annat födelsedagsbarn. vi hann med en sväng till munken också, där blev det dans till de obligatoriska johnny cash-låtarna.

igår funderade jag länge över en sak. nämligen om "indian café" här i stan är en täckmantel för droghandel precis som nancys bageri är i weeds. jag tror aldrig jag sett någon kund där inne och inte ens någon personal nu när jag tänker efter.

undra om jag inte skulle kunna laga lite mat nu också, inte för att jag är hungrig, men det kan ju vara bra att ha i kylen. myyyyyycket viktigare än att plugga!


födelsedagsbarnet

Inga kommentarer: