lördag 24 november 2007

nu har jag kommit hem från pontus. va tvungen att sova där i natt pga min grannes jävla bas. va inne och sa till men det blev inte så himla stor skillnad. måste nog prata med henne idag på dagen och säga att det inte funkar, jag har ju rätt att ringa securitas efter 23 och då måste hon betala 1000kr, det känns ju liksom som sista utvägen. men det vore rätt gött att kunna sova och att inte behöva va orolig för att gå hem på kvällen för att man inte vet om hon är hemma och spelar. i HATE her! annars va jag på banken igår och frågade vart mitt kort tagit vägen. det visste inte gubben bakom disken och han sa att de hade skickat det för 10dagar sedan, med andra ord har det kommit bort på posten. va tvungen att beställa ännu ett kort och nu kunde jag inte få ett ersättningskort, det innebär att jag inte får ha samma kod som förut och det i sin tur innebär att jag kommer behöva skaffa ett nytt om en månad för att jag inte kommer ihåg koden. TYPISKT! på föreläsningen pratade vi om auktionenshistoria och det va riiiiiiiktigt tråkigt och ointressant. men har man i genomsnitt en lektion i veckan skall man fan vara där. när skolan slutade bjöd ponuts mig på mat och så kollade vi på that 70s show som back in the good old days at österväg med miah. kvällen bestod av idol, glögg, glass, pepparkakor, lussekatter, sofies mode och film hos blondie. jag hann kolla på ett avsnitt av gossip girl också, jag läste om serien på jennys blogg och blev lite sugen. vem vill inte ha en ny serie i stil med o.c liksom?
sammanfattning: jag hade en fin dag!


dagens låt: jason mraz - plane


Inga kommentarer: