fredag 23 november 2007

det blev visst inte något av det där pluggandet. har kollat på ännu mer kläder och grejer. gått igenom hela traderas utbud på skor i min storlek och kommit till slutsatsen att de fulaste paren finns under rubriker som innehåller ord som: fräcka, helt rätt i höst, moderiktiga och (min favorit) superläckra. men jag hittade iaf några snygga som jag kanske skall lägga bud på. jag hade en himla tur att christo va sugen på att rädda mig från mig själv och mitt sängliggande nu ikväll. han gick ut och rastade mig och vi åt på thai thai (thaike away). det va lite synd att han inte va så kry och va tvungen och gå hem och lägga sig efter en stund. men ut kom jag iaf. när jag kom hem datade jag lite och så tänkte jag att jag skulle göra ett fint födelsedagskort till min mamma som fyller hela 47år imorgon och blir stora tjejen. men eftersom hon alltid vägrar vara med på bilder hittade jag bara två med henne på och de va ur fel vinkel och gick inte alls att klippa ihop med den bild jag tänkt. så det fick bli ett jättefult kort istället. stackars mamma! imorgon blir det mycket att göra. måste gå till banken och kolla varför i helvet jag inte fått mitt visa-kort som jag beställde för två veckor sedan. det är fan inte lätt att leva utan ett sådant vill jag lova, inte så länge iaf. sedan måste jag gå till ett atg-ombud och hämta ut biljetterna till kjellvander och åström, gå och prata med helena vid 13, gå i skolan 13-16 (kan bli lite tajt där med tiden hos helena), kopiera texterna vi skall läsa tills måndag, kolla på film hos lisen och anna och framförallt skjuta min granne i pannan. varför i helvete måste hon spela så högt? jag har redan varit där och sagt till. känner mig som en jävla surtant och pallar inte att gå in igen. men kan fan inte somna till justin på högsta. vad fan hände med respekt till andra människor?


mitt snygga födelsedagskort till min mor. jag och mat-tina har tydligen inte riktigt samma hudton.
vet inte riktigt om mamma kommer skratta eller gråta när hon ser skiten dock.

Inga kommentarer: