torsdag 13 september 2007

så har även jag börjat ett nytt hälsosammare liv. trodde fan aldrig jag skulle kunna räkna mig till de som håller på med sådant. men tydligen. nu skall jag gå ner ca 7 kilo och detta genom trevliga promenader och massa härligt goda dietshakers. förhoppningsvis får jag bukt med andra problem som kronisk jävla trötthet och noll energi mm. förutom detta skall jag ta mer ansvar för mina studier, vilket kanske är på tiden såhär sista året på utbildningen. även lägenheten skall det tas tag i genom undanplockning och diskning oftare jag tror man skulle kunna summera det hela med att säga att jag håller på att bli vuxen. vilket jag verkligen känner stor bävan inför. men någon gång skall man ju förändra sig och skaffa bättre vanor, så varför inte nu när man är 21, fruktansvärt trött på sig själv och inte orkar med skiten mer?

jag tror det här kan bli fint!


dessutom verkar det som att jag lärt mig att läsa av mig själv och mina känslor lite bättre. idag va jag och fixade tid för att lösa problemet innan det hunnit bli för stort. orkar verkligen inte med hösten 2006 all over again!


veckans låtar: kultiration - mamma, marcus berg - min kvinna & åter igen räven - jag älskar dig

har inga egna bilder att illustrera livet med. och då alla vet att bilderna är det roligaste med bloggar lägger jag upp mina gamla favvisar (med risk för att bli tjatig)

Inga kommentarer: