måndag 17 september 2007

helgen har varit finfin!
i fredags va jag och christo hos lisa och ida och drack vin. eftersom vi går föremålsantikvariskt spelade vi även en passande omgång av antikrundan. det var trivsamt förstås!
i lördags hängde jag hemma hos pontus och på kvällen sjöng vi kareoke, det fanns många fantastiskt härliga powerballader att tanka hem. sedan gick vi till rindi och dansade natten lång. igår va jag och christo och hyrde painkiller, passade även på att köpa tre klassiker för en billig peng. painkiller va rätt bra förutom vissa inslag som var totalt onödiga och förmodligen bara va med för att regissören/manusförfattaren/motsvarande skulle kunna klappa sig på axeln och känna att han gjort en konstig och svår film. pin-up girl va däremot fantastisk. vilken produktion. ELLER?
idag har jag varit och pratat med helena och hon gav mig massa bra att tänka på. nu är fan början på en glad, frisk och starkare frida!

jag har fått en ny roomie, låt mig presentera lennart!

det är fint att man träffar på vårt kära landskapsdjur så ofta. tyvärr kanske omständigheterna kunde varit trevligare.
antikrundan is the shit!

Inga kommentarer: