fredag 28 september 2007

nu är allt packat och klart. som valigt känns det som att man glömt allt och som vanligt inser man hur lite snygga kläder man faktiskt har att packa ner. jag funderar fortfarande på om jag skall byta väska till den större för att få plats med sprit och möjliga klädfynd. fast det kanske är bra med den mindre så att jag får någonslags gräns på hur mycket jag kan köpa med mig hem. jag är också lite orolig för att mina kära benskruvar skall ge utslag på metalldetektorn på flygplatsen. har ju inget intyg på att de sitter där, men det kanske bara är att visa upp de snygga ärren som bevis.
läste förut om vad man inte får ta med in i flygplanet. bäst jag packar ur mina harpuner och armborst, de får jag tydligen inte ha med. SUCK!

dagens låt: camera obscura - let's go bowling

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit, har inte tänkt på att benskruvar och sånt märks, vad roligt. Fast jobbigt för dig, förstås. Hoppas det gick bra och att resan blir fantastisk. kram jenny