fredag 28 september 2007

det löste sig väl lite sisådär med boende i berlin första natten. ida och lisa kommer bo på samma hostel som vi skall bo på med klassen sedan, det va tyvärr fullbokat så jag får dela rum med tio andra personer på ett närliggande ställe. nog bäst att inte säga något till kära mor om att jag kommer vara ensam i den stora staden, och på natten till på köpet. själv tycker jag att det skall bli ganska trevligt. man skall ju bara sova på stället.
annars har dagen ägnats åt att tvätta alla mina kläder. borde hunnit med så mycket mer men blev inte riktigt så, får stressa imorgon istället.
har hängt med pontus nu på kvällen, vi har tillsammans lagat min första näringsrika och fettsnåla måltid ever. det va trevligt! sedan va vi ute och gick och sprang. pontus påstår att jag blir bättre för varje gång vi är ute och motionerar, det är dock inget jag märkt något av.
nu är jag så trött att jag dör och imorgon blir en stressig dag. bäst jag vilar en stund!

1 kommentar:

sarathyra sa...

du är duktig frida. bara du inte försvinner nu... ja kommer knapt känna igen dig när vi ses nästa helg! fattar du-nästa helg. mindre än en vecka. på torsdag kommer du hit. om man inte räknar med idag så är det 6 dagar kvar! tjoho... alldeles strax...