fredag 7 september 2007

igår va en fin dag. först va jag i skolan på förmiddagen. lärde mig ännu lite mer om kulturarv och så. när vi slutat gick jag hem till ida, lisa och anna. vi försökte plugga och blev faktiskt näst intill klara.
på kvällen va jag och petter faddrar på nollningen. vi fick den fantastiska uppgiften att vara lekledare för en av lekarna. satt i solen vid söderport och sjöng sånger, drack vin och instruerade nollorna vad de skulle göra. det var riktigt roligt. petter tog även med sin gitarr så att nollorna kunde betala för att få höra en sång. tjänade ca 60kr. bra jobbat!

petter på gitarren

snyggaste faddrarna EVER


jag va gladis

idag mådde jag ganska illa i magen när jag vaknade så fixade inte att gå till skolan. när jag väl kom upp ur sängen plockade jag undan lite här hemma och lyssnade på massa fin svensk reggae så att jag blev alldeles glad och lycklig. jävligt trevligt!
gick bort ida, lisa och anna för att plugga men de va ungefär lika förstörda som jag efter gårdagen så det blev verkligen inget gjort. måste ta tag i det imorgon!

man kan tillexempel sitta på taket hos ida, lisa och anna.




då är det så häääär långt ner

Inga kommentarer: