tisdag 4 september 2007

har försökt vara duktig hela dagen. suttit med datorn i knät och försökt läsa de där jävla texterna till uppgifterna. men vem fan försökte jag lura när jag trodde jag skulle fixa det?! BLÄ!
efter massa timmars ångest över att jag inte läste något och över att det lilla jag faktiskt läste inte fastnade gav jag upp och begav mig ner till lisa, ida och anna. de borde förövrigt skaffa ett namn på lägenheten så att det blir lättare att skriva/säga vart man varit. där diskuterade vi kring uppgiften lite och jag tror fan vi lyckades svara på den. kollade även på idol som självklart inte var något att hänga i julgranen när åskan går och sedan lite på house. nu är jag trött som få och borde sova så att jag orkar upp till skolan imorgon. men ett avsnitt big love skall jag nog kunna klämma in. NATTIS!

jag blev förstås väldigt glad när miah trodde att bilden föreställde mig som blond.

1 kommentar:

sarathyra sa...

men frida-du är inte ens lik henne. du har väl inte ens ett sådant hårband?