torsdag 20 september 2007

fick gå upp jättetidigt i morse för att hinna till mötet med maria vid halv 9. men det var det värt för det gav faktiskt en hel del. hon pratade om att jag kanske kunde göra praktiken på operan i stockholm och jobba med scenografi för att lära mig olika sätt att jobba med uttryck. hon sa också att jag kunde se om jag kunde vara på bella center i köpenhamn om jag ville vara nedåt landet. gav mig också lite namn på personer att kontakta och så, känns mycket bättre nu.
efter mötet "pluggade" jag på biblioteket med ida. jag satt där hela dagen men fick fan inte mycket läst. höll på att somna hela tiden. gick hem redan vid fem trots att vi bestämde igår att vi inte skulle lämna byggnaden förrän uppgifterna va klara. men man kan ju inte sitta där och halvsova.
ida, anna och pontus hängde på min kvällspromenad vilket va mycket uppskattat. jag och pontus gjorde massa trevliga övningar också för att träna lite andra muskler. konstigt att det är jag som får ut honom genom dörren nu. så har ju inte riktigt varit fallet jämt.
nu har vi precis varit på rindi och tittat på när christo jobbade. det va inte så hett. men gött att komma ut lite. nu blir det sova så att jag orkar upp till skolan imorgon. nattis!

lunch på vinäger = trevligt förstås!

Inga kommentarer: