tisdag 18 september 2007

har varit ganska duktig idag. först va jag i skolan och fick lära mig om olika sätt att se på restaurering genom tiderna och så, sedan gick jag och ida på en liten promenad och sedan fika på vinäger. jävligt längesedan jag hängde med bara henne så det var mycket trivsamt förstås! på hemvägen passade jag på att bränna 600kr på onödiga grejer på åhlens vilket självklart satt fint. kvällen har mest bestått i städning och pillande i lägenheten. konstigt att det blir så himla mycket mer hemtrevligt bara för att det är mörkt ute och det regnar. har även varit så duktig att jag bokat tid med maria imorgonbitti för att prata om praktikplats. vore skönt att få lite förslag på vart man kan vara så att man kan ringa till dem redan nu och ha det klart. hoppas hon vet något fantastiskt ställe i lund. det skulle vara så himla trevligt att kunna hänga med sara i vår. och om jag skall bo där nästa år som planerat vore det ju smidigt att flytta dit redan nu. åh. vad jag skulle må bra av att få bo i samma stad som sara igen! jag längtar som fan!
jag och ida bestämde även att vi skulle ta tag i våra restuppgifter imorgon. det är bara tre poäng så så jävla svårt kan det ju inte vara. varför sket jag i att göra de där uppgifterna in the first place? blir så trött på mig själv!

dagens låt: kate bush - jig of life & general knas - du duger

världens vackraste kate!

Inga kommentarer: