söndag 23 september 2007



förfest hos aro innan julkakan



sandra, lisa och amelie var som hämtade ur grinchen.


lisa var ett adventsljus och var glad över att få sitta i tomtens mjuka knä.


petter fick såpbubblor i julklapp


framåt småtimmarna började det snöa


pontus eldade upp sitt bockhuvud när kvällen led mot sitt slut.

igår hittade christo en gul plasthjälm hos petter. då blev han förstås glad som ett litet barn.
vår nya vän anna var också med och kalasade

lite för mycket vin och lite för lite motion för min del den här helgen. i fredags va det julkaka på effes. jag va där med christo, pontus, petter mm. det va trevligt och vi dansade till julsånger hela kvällen. mitt allt för stora alkohol intag ledde till att jag inte var piggast i stan igår. men lik förbannat intogs det ännu mer alkohol på kvällen. satt hos petter och drack vin och sedan va det såklart rindi. som vanligt när jag går ut med christo och petter blev det verkligen en helkväll med sumobrottning, shakers, linedance och andra snygga moves. när kåren stängde gick vi hem till mig och sjöng singstar natten lång. stackars granne!
idag har jag verkligen gått på sparlåga. lyckades ta mig ner till rindi och ta en fika, sedan tog vi en promenad längs havet och åt söndagmiddag hos mig. nu skall jag kolla på riget och sova.


helgens låt: laura veirs - pink light

Inga kommentarer: