torsdag 27 september 2007

åh. det är så mycket att göra innan jag åker till berlin. ingenting är klart och det är så lite tid. åker till stockholm redan imorgon eftermiddag. problemet är dock att jag inte har någon säker plats att sova i morgon natt. hoppas det löser sig med lisas vän så jag kan bo där. typiskt att min kära bror åker bort just i helgen. har inte fått något svar från vandrarhemmet heller så jag vet inte om jag har någonstans att bo första natten i berlin. gud vad jag är bra på att fixa och lösa saker!
något jag däremot faktiskt tagit tag i, om än så lite, är min praktikplats. jag har mailat iväg mina första mail. hoppas jag får vara på dunkers, det vore helt fantastiskt!
nu är det bara det här som skall göras:

läsa in om ostel och komma på några frågor
köpa minneskort
köpa mp3-spelare
tvätta
skicka brev till canon
gå till försäkringskassan
skriva ut biljett Berlin och Malmö
skriva ut praktikpapper
skriva ut resplan
skriv ut examinationspappren
färga håret

packa

åh. nu sa lisa precis att jag kunde bo med henne. vilken jävla lättnad. bara berlin kvar att oroa sig för.

dagens låt: kate bush - under the ivy

Inga kommentarer: