fredag 10 augusti 2007

träffade ida idag. vi va och lunchade på packis och sedan fikade vi på ringduvan. det va trevligt, men när vi skulle gå på shoppingtur efter all mat va vi lite för trötta så vi gick hem ganska snart. jag somnade så fort jag kommit hem och det var mycket skönt. efter min lilla powernap hängde jag hos pontus och spelade bomberman och dead or alive. testade även två nya spel: f.e.a.r och något wrestlingspel med halvnakna tjejer i trevliga baddräkter. de hade lagt lite mer energi på extragrejer än på själva spelet. man kunde tillexempel göra spännande saker som välja baddräkts färg även möjligheten att annordna en photoshot med sin karaktär fanns som tur va. himla fint spel! nu skall jag sova, imorgon blir det jobb på körsbärsgården nere på sudret, anna kommer och hämtar mig redan halv 9. det blir nog bra det här!

Inga kommentarer: