söndag 12 augusti 2007

i fredags jobbade jag extra på körsbärsgården nere på sudret. det var en fin sommardag så det var trevligt att få vara ute lite i en fin trädgård istället för att ligga i min säng och vänta på att folk skulle sluta jobbet. jag fick lite extra pengar också vilket var mycket välbehövligt såklart. på kvällen hängde jag med pontus och hans vänner (anders och hanna) som är och hälsar på från fastlandet. vi drack lite vin och sedan gick vi till o'learys. alla var lite för trötta för ordentligt festande så gick ganska snart hem.
igår va verkligen en heldag däremot. gick på stan med pontus, anders och hanna. då de inte varit på ön tidigare gjorde vi verkligen stan med allt vad det hör till. gick i affärer, va på medeltidsmarknaden, kollade på domkyrkan och såg botaniska mm. på kvällen drack vi massa vin, gick till munken (där vi betalade 140kr för att vara där ca 30min innan folk ville gå vidare. SURT!) och gick sedan till surfers en stund. idag har jag inte gjort mycket. va och åt på o'learys med pontus och co. annars inget. trevlig helg dock!


det satt två papegojor på stora torget


på medeltidsmarknaden fanns det manliga smidande medeltidsmän att titta på


jag fick även klappa på en kamel som hette ali (eller va det ashmed?)

jag får instruktioner i pilbågsskytte...ack så duktig jag va!
pontus och anders leker på förfesten

Inga kommentarer: