tisdag 10 juli 2007

kollade på big love idag igen, men nu har det inte kommit ut några mer avsnitt så det blir väl inte att se på det på ett tag. sedan tänkte jag att jag skulle ut och fota random människor på stan, fast när jag väl kom ut så vågade jag inte riktigt genomföra den tanken. istället gick jag runt lite på stan, gick till domkyrkan och till botaniska trädgården. det va ett tag sedan jag var i de delarna av staden. när jag kom hem träffade jag lisa och thommy utanför vilket var en himla tur för nu har jag en till bild till mitt fotoprojekt som skall vara inne nu i veckan.
på kvällen gick jag och christo ut och ölade med jon och hans kompis. det var riktigt trevligt faktiskt. jävligt roliga människor!
nu har pontus kommit tillbaka till ön också, har honom sovandes på en madrass på mitt golv för att hans mamma ockuperar hans lägenhet. undra om han skall sova här hela veckan...hm

domkyrkan
botaniska

Inga kommentarer: