måndag 9 juli 2007

lever ett jävligt hektiskt liv dessa dagar. har det fruktansvärt stressigt!
började dagen med att vakna vid två av att pontus ringde och väckte mig. sedan började jag kolla på ett avsnitt av big love, sedan ett till, ett till och ett till. efter det var det dags för frukost/lunch/middag och ett antal fler avsnitt av big love. eftersom jag varit så duktig och legat i hela dagen har jag nu kollat på hela säsong ett och är inne på andra säsongens tredje avsnitt. BRA DÄR! vid ett satte jag mig för att skriva lite på min fotouppgift om annie leibovitz, är nu klar med halva den. annars har jag pratat med sara, vilket var fantastiskt då jag inte gjort det på en vecka nu när hon varit på roskilde. ser fram emot att hon ringer imorgon och fyller i alla trevliga detaljer av vad som hänt. har man inget eget liv så får man ju glädjas åt andras. imorgon kommer pontan hem. det blir himla roligt!

dagens låt: Seaside - Young and Hairy (tack för tipset ida)


porträtt av viktor & rolf taget av annie leibovitz

Inga kommentarer: