onsdag 11 juli 2007

försov mig till skolan imorse. typiskt dåligt gjort! lyckades dock pallra mig ner till efter lunch och vara med ett par timmar. vi diskuterade lite bilder vilket jag är fruktansvärt dålig på. har så svårt för att tolka in så där mycket i alla bilder jag ser. och varför skall alla alltid tolka alla långhåriga karlar och mammor med barn som paralleller till jesus/maria och jesusbarnet. kom på något nytt någon jävla gång!
när jag kom hem kollade jag på nya avsnittet av big love och skrev klart min text om annie leibovitz. gjorde klart mina bilder som jag nog skall visa imorgon också. de blev helt okej. senare kom pontus över och lekte, vi gick till kyrkogården och kollade på gravstenar ett tag..det va spännande.
ida kom hit när vi kommit hem, kollade på en film om en rysk seriemördare, ett avsnitt av en ny serie och psych. mycket tv blir det.

bilder till slutprojektet:

Inga kommentarer: