fredag 6 juli 2007

igår va vi hos markus och drack vin. mycket trivsamt! kom ut på stan lite försent så allt va på väg att stänga (utom gute och munken då, men vi hade inte råd). va ett par minuter på surfers och en stund på effes också. första gången jag varit på effes sedan den där lilla trappincidenten. eftersom inget va öppet fick jag och christo roa oss själva vilket resulterade i snygga turistbilder på mig utanför adelsgatans alla affärer, även ont anande förbipasserande människor fastnade på bild vare sig de ville eller inte. det var en lyckad kväll!
idag har vi varit bakfulla och kollat på tv hela dagen. inte så händelserikt alls. det känns inte som att det här är en så rolig sommar iaf. alla är rätt sega för att de jobbar hela tiden, och jag är seg för att jag inte jobbar och bara ligger hemma och slöar. nu får vi fan ta tag i skiten!
annars vill jag tacka "kent finell" för det fina mailet: "Var får du tag på alla seriemördardokumentärer? Jag funderar på att bli seriemördare själv och skulle behöva lite researchmaterial. Var bor du? :)"
it made my day!



man kan ju inte annat än älska sig själv!


ida posar


även christos arbetskamrat jon blev offer för turistfotograferandet


jag gör ett graciöst klättringsförsök

christo kör obligatorisk suburban freerunning

Inga kommentarer: