lördag 7 juli 2007

har äntligen fått lite saker gjorda eller försökt fått dem gjorda iaf. lurade med christo till öster för att göra "viktiga" ärenden i början av dagen. lyckades lämna tillbaka fula jeans och posta viktigt brev till canon, men när det kom till att gå in på arbetsförmedlingen för att verifiera mina uppgifter tog det stopp. när jag gick dit idag stod det en trevlig skylt på dörren: "semesterstängt till v31. välkommen åter!" kunde inte tjejen jag pratade med i början av veckan nämnt det när jag frågade om det bara va att komma förbi? jag blir så trött! nu känns det som att det är ganska kört att få något jobb för min del, lite sent att gå förbi vecka 31. då börjar ju skolan snart igen. SUCK!
jaja. egentligen klarar jag mig ju ganska okej utan pengarna. det är bara det att det vore jävligt trevligt att träffa lite folk och se något annat än mina 19kvm.
kvällen bestämde jag, ida och christo oss för att gå och äta pizzi. rik som jag är fick jag agera sugar mama. testade ett nytt ställe på adelsgatan som va helt okej. när vi kom hem kollade vi på konstig film som hette "driving lesson". det va himla trevligt att träffa ida lite. annars jobbar hon ju och står i hela tiden.





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Frida! Jag gillar din blogg. Den gor mig valdigt sugen pa vin och pizza dock:) kram jenny