fredag 27 juli 2007

igår va jag på stadens torg och köpte kläder. ett par shorts och en skjorta. men jag vet inte om jag kommer behålla dem. jag blir så glad varje gång jag hittar byxor/shorts som jag får på mig så jag köper dem alltid utan att tänka efter speciellt länge ifall jag verkligen vill ha dem i min garderob. får be lisa och tova om smakråd ikväll. efter stan lekte jag med mor och far och sedan gjorde jag intelligenstest jag fått från illustrerad vetenskap. det va himla roligt. för enligt det så har jag högre intelligens än 95% av världens befolkning. det känns ju rätt gött! på kvällen fräschade jag till mig genom en jävligt välbehövlig hårfärgning och sedan kollade vi på sorglig film och åt 1000kg godis.

idag åkte vi och hälsade på mormor och morfar i stugan. när vi kom fram fick vi mat och så. det var gott! efter maten åkte vi till forsvik och kollade på båtar som grejade i göta kanal och jag inhandlade en superduperfin present till christo. sedan åkte vi en sväng förbi karlsborg och gjorde det obligatoriska besöket på fästningsboden som kan vara den absolut sämsta antikaffären i mannaminne! jag köpte dock presenter till tova där också som hon skall få ikväll.
jag tror även jag lyckats övertala erik att skita i eksjö och komma hit och festa med oss imorgon istället. fan vad bra jag är och fan vad roligt det skall bli att träffa alla imorgon!
nu skall jag packa inför natt i tidaholm. TREVLIGT!

dagens låt: lasse lindh - radion spelar aldrig våran sång


mormor och morfar


papi


mami

1 kommentar:

sarathyra sa...

tja... du ska inte träffa riktigt alla du...