måndag 30 juli 2007

i fredagskväll åkte jag till tidholm och lekte med liss och tova. vi lekte sjunga singstar och klippa av fridas hår. roliga lekar måste jag säga. igår morse åkte vi in till skövde för att shoppa och leka med chirri. jag köpte en kläning och en kjol som va mycket mycket fina båda två (det gäller ju att passa på när man är i en stad med lite utbud).
på kvällen va det festdax. träffades hos chirri och tog ett glas eller två och sedan gick vi till greger. där va det singstar och massa trevliga människor. kom ner till stan ganska sent och så fort jag satte min fot utanför taxin försvann mitt minne. det är som att det blir så automatiskt av att vara i skövde. jag behöver fan inte dricka många alkoholfyllda droppar för att bli pisspackad i den här stan. inte okej alls...har haft världens jävla ångest idag. trodde ju att jag lärt mig av mina misstag och blivit en duktig och ansvarsfull tjej. men tydligen inte. nu blir det fan till att ta sig i kragen och skärpa till mig!
idag har jag fikat precis hela dagen. träffade erik nere på stan för lite kvalitetstid innan han skulle med tåget hem. efter en stund kom chirri och så blev det fika med henne. efter några timmar var jag tvungen att gå hem och äta men han knappt innanför dörren för än tova ringde och sa att vi skulle fika. så då bar det av ner till pimps igen. när jag kom hem konstaterade mamma att jag förmodligen fått svinkoppor. det känns ju sådär. bara namnet gör ju att man inte känner sig asmysig. måste till sjukhuset imorgon när jag kommit tillbaka till ön. svinkoppor kan man ju fan inte gå runt med, det går ju inte för sig.

har pratat med zaz nu. hon är lätt världens bästa!

helgens bilder:
johan
chirri
tova och isak kör bil
jag lyssnar på johans senaste musikfynd
erik
karin
liss
tova och johan på gregers balkong
tova och liss shotar

1 kommentar:

Anonym sa...

Underground-Johan was here!