torsdag 12 juli 2007

igår fick jag jobb.
gick på arbetsintervju med stor nervositet och litet hopp om att jag skulle kunna få ett jobb då jag sökte såhär sent. annette som intervjuade mig var skittrevlig och intervjun gick ganska smärtfritt. så jag börjar redan på tisdag att jobba i m/s visbys mäss. jag kommer bo på båten varannan vecka tills skolan börjar och varje vecka kommer innehålla 84 timmars jobb. det är rätt mycket, men det är ändå rätt okej eftersom man inte har så jävla mycket att göra om man ändå måste vara där hela tiden.
efter att jag fått jobbet var jag i skolan och fick lite feedback på mina bilder jag tagit. lite skulle ändras till dagens redovisning så jag åkte hem och fixade lite med det.
på kvällen gick jag och träffade christo, jon och john för lite ölande. med risk för att upprepa mig så måste jag återigen säga att de är jävligt trevliga och bra människor. jag hade fan kramp i ansiktet av att jag skrattade så mycket, det var ju ett tagsedan det hände.
och så fick jag pussas också, vilket också var ett tag sedan, mycket trevligt!
idag har jag varit i skolan och haft redovisning av slutprojektet. det är fantastiskt hur mycket andra kan läsa in i de bilder man tagit. riktigt intressant att få höra vad alla har att säga och att de ser saker som inte ens jag har lagt märke till själv. på lunchen va jag och fixade uniform till jobbet. jävligt het jag kommer bli i marinblå långbyxor med hög midja kombinerat med den vita långärmade blusen med supergenerös skärning. en riktig pudding!

dagens låt: the police - roxanne


slutgiltiga bilderna till skolan:

Inga kommentarer: