söndag 15 juli 2007

vad har hänt sedan sist?
jo...i fredags jobbade jag min första dag på båten. jag gick bredvid en tjej hela dagen för att lära mig arbetet och så. det verkar vara ett ganska schysst jobb. det enda som skall göras är att fylla på mat och kaffe till besättningen typ. tjejen jag jobbade med sa att det aldrig blir stressigt och så. låter bra tycker jag! det enda som är synd är att jag inte jobbar de andra veckorna, då hade jag fått träffa ida och lisa lite. men jag får jobba med john nu, hoppas han tar hand om mig!
när jag jobbat klart gick jag hem och sjöng nya singstar-skivan som jag lånat och drack vin med pontan. det var riktigt trevligt!
igår hände det inte så mycket på dagen. jag städade lite, sov och hade kebabpicnic med pontus. senare skulle vi ut och flyga drake, men det blev vindstilla så fort vi kom utanför dörren. TYPISKT! på kvällen gick jag och christo över till 5:an på födelsedagskalas. vi drack massa vin och lyssnade på när jon och simon sjöng sina fina stämsånger. allt som allt en mycket lyckad helg!


såhär snygg får man bara vara om man jobbar på båten.

Inga kommentarer: