måndag 2 juli 2007


idag har jag varit på klädjakt hela dagen. inte för att jag hade råd med några större inköp, men tänkte att såhär i reatider kanske man kan hitta något. eftersom jag bor i visby fanns det inte jättemycket tjusigt dock. hittade en jättefin kjol från whyred men smakar det så kostar det tydligen 900kr och det passade inte riktigt min borttvinande plånbok. efter mycket om och men hittade jag som tur va en ganska fin kjol för 150kr på cubus som inhandlades, provade där också ett par jeans som jag (hör och häpna) fick på mig. då jag hamnade i någonslags chock över detta köpte jag även dem. insåg när jag kom hem att jag glömt kolla om de va snygga, eftersom de inte va det skall de lämnas tillbaka snarast möjligt.
annars har jag kollat på mer seriemördar dokumentärer. den mest spännande handlade om ed gein som gjorde trevliga bälten av bröstvårtor, västar av flådda överkroppar och soppskålar av kranier. en riktig hantverkare den där ed!

ed gein

Inga kommentarer: