måndag 2 juli 2007

idag började jag faktiskt dagen med att diska undan de där jävla besticken som legat och skräpat i diskhon i en vecka. skräll att jag tog tag i något överhuvudtaget. efter det datade jag ett tag, sökte ett jobb och uppdaterade mitt CV på ams.se. måste se till att gå till arbetsförmedlingen i veckan och lämna in betyg och shit för verifiering. efter ansträngande jobbsök gick jag till ica. va utanför dörren innan klockan sex för omväxlings skull. det var det värsta!sedan lagade jag mat och lekte med christo. vid nio gick vi bort till christos kompis och rökte vattenpipa och drack rom. det var mycket trivsamt!
på vägen hem såg vi världens största spindel:


annars har jag lärt mig att usa inhyser 7% av världens befolkning men hela 75% av alla seriemördare i världen. lite konstigt! tror att jag kommer vara seriemördar expert vid slutet av sommaren. tur att jag får ut något vettigt av att vara ledig iaf.

Inga kommentarer: