lördag 30 juni 2007

dagen har väl inte riiiiiktigt levts som att det vore den sista och har inte direkt fångats heller.
kollade på en dokumentär om jeffrey dahmer när jag vaknade. det kanske inte va den mest upplyftande starten på en dag. riktigt intressant dock, och vad het han va! (även om den där seriemördar-grejen tog bort sexighetsfaktorn en aning)

dahmer

städade jag undan lite här i lägenheten, men det va lite för energiskt för min smak. så jag återgick ganska snabbt till sängen och kollade på alla resterande avsnitt av project runway. som tur va kom christo hit och höll mig sällskap till de sista 4 avsnitten, så jag slapp känna mig så fruktansvärt patetisk. blev även en promenad till öster och gourmet-middag på mcdonalds. med tusen fåglar som försökte ta maten ur våra händer typ. jävligt tragisk dag!

jag äter på donken

Inga kommentarer: