tisdag 31 juli 2007

nu är jag hemma i visby igen. det har varit trevligt i skövde men det är rätt skönt att vara hemma, även om det bara är för några timmar.
kom upp till sthlm vid 12 och lekte med broder erik hela dagen. båten va försenad med 2 timmar pga tekniskt fel så det blev några timmar extra jag fick träffa honom. vi satt i humlegården och åt mat, gick in i ett väldigt litet antal affärer och kollade lite på en fotoutställning.
på båten va jag omgiven av 1000 barnfamiljer med jobbiga ungar i 6-7 års åldern. memo to self: försök hitta annan plats om du fått en vid lekhörnan tilldelad dig!
det gick bra så länge jag kollade på cabaré (fantastisk film) men när den väl va slut och jag va tvungen att lyssna på skiten, få sparkar i ryggen av ungen bakom och ha två tjejbarn från sätet framför stirrande på mig va det inte helt okej.
när jag kom fram mötte christo mig och lurade ut mig på krogen. jag va inte riktigt på det humöret och gick ganska snabbt hem, men det va roligt att hinna träffa honom några timmar innan jag går på båten igen.

broder

Inga kommentarer: