söndag 24 juni 2007

weekend

midsommar såg först ut att bli jag, pontus och massa avsnitt av dexter. men sedan kom saxen, presto och emma förbi och drog med oss på singstar-fest. vet inte om det blev så många midsommar poäng, men trevligt det va det.

eftersom det inte blev något dexter i fredags så tog vi igen det igår och kollade klart på hela serien. himla bra! när pontus började jobba pallrade jag mig hem och la mig i min säng och rörde inte på mig på resten av dagen (förutom ett snabbt besök på mcdonalds med petter)
idag har jag kollat på en film om oscar wilde, ätit middag med pontus och nu skall vi snart ner till björkan för att fota jonatans ex-jobb. hoppas det går fint.

saker jag funderat på under helgen är:
* om jag skulle ta och tatuera mig igen.

* vad jag skall välja för plats till min fotouppgift.

* hur jag skall klara mig ekonomiskt den här sommaren.

* om man går upp ett kilo i vikt om man äter ett kilo mat och isåfall hur lång tid det tar för kroppen att bryta ner det kilot igen.



dagens illustration utgörs av lucille ball i trevlig cigg-reklam

Inga kommentarer: