måndag 25 juni 2007

på tisdag är min födelsedag. första året jag inte ser fram emot det alls faktiskt. kommer vara helt ensam, alla jobbar. känns lite sådär. ida och lisa börjar jobba på båten på morgonen och slutar inte förrän på natten, pontus jobbar till ett och christo kommer tillbaka först med sena båten. men men...inte mycket att göra. konstigt att födelsedagar fortfarande betyder så mycket. att man fortfarande vill att det skall vara MIN dag och det skall vara massor av folk som kommer och firar att jag finns. att sitta helt själv då suger fan fet balle!
ja, jag tycker jävligt synd om mig själv!

men man får önska sig saker när man fyller år.
här är min önskelista:
* singstar-spel som jag inte har
* zebra-koppar
* trevliga skivor
* bra böcker om spännade människor
* ett knull

Inga kommentarer: