onsdag 6 juni 2007

tänk att en dag som började så dåligt kunde sluta så bra

ida


anna på fantastiskt patyhumör


anna och ida (med snyggt leende)




lisa och anna


blondie och jag boxas

först när jag vaknade igår hade jag fått ett drygt jävla mail av lasse. han är ju för fan vuxen och borde inte känna att han behöver hävda sig mot en av sina elever. blir riktigt trött faktiskt. inte vad jag ville höra efter att suttit uppe halva natten för att bli klar.
efter att jag ändrat det om ändras skulle var det dags att frosta av frysen.
men tårtpade i högsta hugg hackades det och slets. vilka härliga rivsår man får av isen.
att de inte bara slänger allt i allrummet och ersätter med nya fungerande saker är för mig en gåta. men vem vill å andra sidan lägga pengar och energi på oss studenter?

dagen blev dock fantastisk när jag träffade ida, lisa, anna och thommy för grillning på muren. det var så trevligt att träffa dem igen utan att ha massa stress hängandes över sig. efter en stund kom blondie förbi också, måste gått minst en månad sedan jag såg henne sist.
när det blev kallt blev det dags för singstar hemma hos mig. och ojojoj vad vackert det lät! stackars blockflöjts-tjejen som måste stå ut med mig och mina vänner jämt.
efter att jag och ida gjort slut på hennes vin och annas bacardi blev det slutligen dags för munken. vilket inte var skitkul...
kl 2 var det dags för luckan och något slags bråk med ful ekonom-kille. christo visade sedan en hemlig väg in i st karin. helt fantastiskt där inne. hade aldrig varit där innan. det blev en del blåmärken och revor men det var det fan värt!

Inga kommentarer: